Sider

fredag den 6. januar 2012

Det der tid

Jeg blogger så sjældent for tiden, for al min tid går med tigerbabyen. Vi er vist nået til 12 ugers springet, som heldigvis skulle være hurtigt overstået.
Men jeg får heller ikke blogget når tigeren er væk og jeg bare sidder med min søde baby.
En anden blogger lavede en giveaway til den der havde kommenteret mest i december på hendes blog, og det synes jeg er mega fedt! Jeg er selv dårlig til at få kommenteret, og får derfor sjældent nogle retur.
Så det må være 2012's to-do: blog, kommenter og lær at strikke.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at følge med her.

    SvarSlet
  2. Åh. Det er jo klart, at du hellere vil bruge tiden på monster-barnet :) .. Hun er altså skøn, som hun smiler der!

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet