Sider

søndag den 1. juli 2012

Miniferie

Allerførst vil jeg sige tusind tak for opbakningen til min give away, det er så sejt!

I går blev Lily 8 måneder, og det er altså helt vildt at min lillebitte puttenutte baby er blevet så stor. Om 4 måneder bliver hun 1 år?! Jeg må have regnet forkert eller sådan noget, for det er jo kun et øjeblik siden vi kørte hjem fra sygehuset?

I stedet for at blive helt sentimental og spamme jer med billeder af "nyfødt-Lily", "Lily, 2 timer gammel" og "Lily, 16 timer gammel" vil jeg nu bage en gang boller, for i eftermiddag tager Lily og jeg på en lille sommerhustur med min veninde.
Vi kommer hjem igen tirsdag aften.

Kryds fingre for, vi får godt vejr, så vi kan komme ud og gå nogle ture, sidde i græsset og lege, og spise udenfor :)

4 kommentarer:

  1. Tiden flyver afsted, synes lige vi har holdt 1 års fødselsdag og nu skal vi holde 2 års fødselsdag lige om lidt og nu har vi to børn wow :)

    Din datter ser rigtig skøn ud! Go sommerhus tur :)

    SvarSlet
  2. Hvor er din datter sød!

    Jeg har forresten et sommertilbud, der hedder "Blog design make-over for kun 500 kr"!
    Kontakt mig via http://cristina.dk , hvis du eller andre er interesserede :)

    SvarSlet