Sider

onsdag den 1. august 2012

47 højst nødvendige ting

I går var Lily, Mormor, min veninde og jeg i Ikea og bagefter i en sportsoutlet.
Det resulterede i en masse lækre ting. Og ja, I får stort set det hele at se, lige fra opvaskebørster til Easytone sko.

Der var Reebok Easytone sko til 399,- og mine gamle er lige afgået ved døden, så det var jo en nødvendighed, ikk?
De er forresten sorte med lilla detaljer, men det er jo stort set umuligt at fange med et iPhone kamera.

Så kommer vi til den lange liste; 1 børnebog og 2 stk. legetøj til Lily, samt 3 slags sikkerhedsdimser til hjemmet.
4 stykker stof, 1 taksaks, 3 sofapuder, 4 Opvaskebørster (4,- for 2 stk., det er jo vildt billigt!), 1 æggeur (som ikke rigtig virker), 1 pakke fantastiske poser med genluk, 6 glas (et revnet), 1 dyne (19,- for en sommerdyne? Flere af dem, tak!), 2 sæt sengetøj, 4 hylder til garderobeskab, 2 pakker plaster, 1 musemåtte, 6 rammer, 1 bold og 1 hængeplante.
Jeg fik også købt 1 rumdeler til Lilys værelse, men den får I at se på et andet tidspunkt.
2 skriveborde, ét til kærestens computer og ét til symaskinen.

47 stk. IKEA ting, et par sko, 4 mennesker og 1 klapvogn kørte hjem i min fars Matrix - og derudover havde både Mormor og min veninde fyldt en IKEA pose hver og Mormor havde også købt en højstol!
Der var læs på bilen og den var ikke så hurtig i optrækket som på vej derhen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar