Sider

tirsdag den 30. oktober 2012

1 år

For et år siden var jeg på vej til sygehuset for anden gang den dag. Jeg var spændt, for om timer ville mit liv ændre sig fuldstændig. Helt hvordan det ville blive vidste jeg ikke. Alle førstegangs forældre har, om de vil det eller ej, et lyserødt glansbillede i hovedet.

Et år senere sidder jeg og deler vindruer og frugtstænger med min fantastiske datter. Og der er sgu lidt glansbillede over det. Hun gør mig lykkelig hver dag.
Og samme dag kan hun få mig til at rive mig selv i håret og råbe indvendigt.
Jeg er blevet Mor med stort M. Og løvemor og hønemor. Og der er ikke noget jeg hellere vil.

Jeg elsker dig, Lily.

6 kommentarer:

  1. Åh, søde Lily. Tillykke med hende :) .. Det er faktisk så hurtigt at tiden er gået.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tiden går aaaalt for stærkt! Hun kan gå nu og snart taler hun også :)

      Slet
  2. Allerede?
    Stort tillykke til smukkeste Lily <3!
    Og tillykke til de stadig glade forældre!

    SvarSlet
  3. Gratulerer med den vakre lille jenta! Tida går fort med småfolk i huset, så husk å glede deg over hver dag.
    Her har snøen lagt seg, og i dag har jeg vært ute på ski.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man må nyde hver dag. Virkelig kliche, men tiden går ufattelig stærkt med små børn.

      Sne og ski lyder alt for koldt! ;)

      Slet