Sider

onsdag den 10. oktober 2012

Update på dp

Det går rigtig godt i dagplejen, selvom denne uge bliver af den korte slags. Lily græder lidt når jeg afleverer og henter igen, men det går hurtigt over. Hun har to gange sovet til middag derhenne uden de store problemer. Så jeg er en glad, lettet og stolt mor.
Samtidig får jeg syet en smule herhjemme, som jeg regner med at oprette en etsy shop til og smide til salg.

Jeg starter snart på arbejde igen og tanken giver mig ondt i maven og søvnløse nætter. Og jeg vil ikke høre ét ord om, "at det bliver sikkert godt at komme i gang igen".
Forhåbentlig er det kun i en kort periode og så sker der nye, spændende ting i mit arbejdsliv, som også vil harmonere bedre med mit familieliv.

Og intet blogindlæg uden billeder, her fra vores tur på legepladsen i mandags, hvor jeg samlede kastanjer.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder av nydelige Lily!

    Ha en fin onsdag videre!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  2. Hvor er hun dog bar sød :-)
    Sjovt at finde en mor-Blogger som næsten fødte samme dag som en selv.. Jeg fødte den 28 Oktober :-)

    SvarSlet