Sider

søndag den 13. oktober 2013

Adventspakkeleg


Har du lyst til at være med i min adventspakkeleg?

Reglerne er simple: Lav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med. 

Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger!
Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne.

Skriv gerne et indlæg (brug gerne mit billede, også ude i siden) med link til dem, som du bytter med, så andre kan se hvem der er med i legen og måske finde en byttemakker. 
Det er tilladt at lave/deltage i flere runder.

Hvis du er på instagram kan du tagge relaterede billeder med #adventspakkeleg 

Bodil Kjær har givet tilladelse til brug af hendes julekort fra et par år siden
 - det er tydeligt, at hun er en ægte juleentusiast, ikk?

Har du lyst til at lege med?

32 kommentarer:

  1. Jeg synes altså det er en sjov idé! Det kunne jeg godt tænke mig at være med på :D
    Jeg tror dog kun jeg er frisk på én omgang, men det er vel også fint nok. Jeg lavet er indlæg om det idag.

    SvarSlet
  2. Ja da, jeg vil gerne lege med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super! :D
      Du kan sende mig en mail med din adresse, min mail står ude til højre :)

      Slet
  3. Jeg hopper med på den. Må man også gøre det via IG? Hvis altså jeg ikke finder 4 på bloggen. Jeg har nemlig mange flere følgere på IG end læsere på min blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må du det, lidt reklame gør jo ikke noget ;)
      Og måske det hjælper til at få lidt gang i blogland.
      Vil du sende mig en mail med din adresse, min mail står ude til højre.

      Slet
  4. Svar
    1. Hej Linette, super fedt at du vil lege med.
      Du kan skrive en mail hvis du vil bytte :)

      Slet
  5. Super sjov idé!!!
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg kan er selv vild med den ;)
      Adventsgaver er jo ikke kun for børn.

      Slet
  6. Jeg vil gerne bytte :)
    Glæder mig til at være med :)
    Forstår bare ikke det med billederne...?
    Kh. Mette :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.
      Send mig en mail hvis du vil bytte :)
      Billedet i indlægget kan du kopiere og sætte i et indlæg du selv laver eller ude i siden på din blog, så andre kan se at du deltager og måske kontakter dig for at bytte. Gav det mening? :)
      kh Julie

      Slet
  7. Svar
    1. Hej Camilla.
      Send mig en mail hvis du vil bytte :)

      Slet
  8. Hvor er det bare en god ide... Nu mangler jeg bare nogle at bytte med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Hvis du vil bytte kan du sende mig en mail.
      Og du kan jo høre nogle af de ovenstående om de vil bytte med dig :)

      Slet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Her må jeg da bare være med, nogen der vil bytte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet min mail i en kommentar til dit indlæg :)
      Kh
      Julie

      Slet
  11. Jeg vil gerne lege med :)
    Nogen der vil bytte?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har også skrevet min mail til dig i en kommentar på din blog :)
      Kh
      Julie

      Slet
  12. Super ide!! Jeg vil også gerne være med, nogle som vil bytte??
    Laver et indlæg på min blog......

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se du allerede har fundet 4 byttemakkere, skønt du vil deltage :)
      Kh
      Julie

      Slet
  13. Nogle der vil bytte med mig? Masbaek.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så du allerede har fundet fire byttemakkere, men jeg har alligevel skrevet en kommentar på dit indlæg :)
      Kh
      Julie

      Slet
  14. Fed idé! Jeg hopper med på legen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet en kommentar til dit indlæg.
      Kh
      Julie

      Slet
  15. Lidt sjov at jeg for ikke længe siden lavet næsten samme indlæg..
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2013/10/pakkeleg-for-bloggere-til-jul.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var da pudsigt :)
      Jeg har efterfølgende hørt om endnu en blogger som laver noget af det samme, men hvor man sender 4 gaver til én blogger.
      Men konceptet er jo slet ikke nyt :)
      Kh
      Julie

      Slet
    2. Det er også sådan vi vil gøre.. :P

      Slet
  16. Jeg mangler stadig to til at bytte med. Nogle der vil bytte? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg gerne. Mangler 4. Send mig en mail miepoulsen@sol.dk

      Slet